Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Ανέκδοτο


Ήταν ένας Γερμανός ένας Έλληνας ένας Αμερικάνος και ένας Τούρκος. Λέει ο Γερμανός:
- Ο δικός μου ο παππούς ήταν τόσο ψηλός όσο μια πενταώροφη πολυκατοικία!
Έπειτα πετάγεται ο Αμερικάνος και λέει:
- Ο δικός μου ο παππούς ήταν τόσο ψηλός όσο ένας ουρανοξύστης...

- Τι λες ρε φίλε, λέει ο Τούρκος: ο δικός μου ο παππούς όταν σήκωνε τα χέρια του έφτανε τα σύννεφα!
Και πετάγεται ο Έλληνας και λέει στον Τούρκο:
- Ο δικός σου ο παππούς όταν σήκωνε τα χέρια έπιανε του παππού μου τα παπάρια!

-----------------------------------------


Βλέπει κάποιος έναν φίλο να οδηγεί ένα αυτοκίνητο τελείως στραπάτσο. Όλο βαθουλώματα, φύλλα, κλαδιά, χόρτα, χώματα και αίματα.
- Καλά ρε, ρωτάει, πως έγινε έτσι καινούργιο αυτοκίνητο;
- Χτύπησα έναν δικηγόρο.
- Εντάξει, αυτό εξηγεί τα αίματα, αλλά τα φύλλα; Τα κλαδιά; Τα χόρτα; Το χώμα;
- Ε, την πρώτη φορά μου ξέφυγε, και αναγκάστηκα να τον κυνηγήσω μέσα στο πάρκο...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...