Google+ Το Ξέφωτο: Ο Νότης και οι μασονικές χειρονομίες...

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Ο Νότης και οι μασονικές χειρονομίες...



Αφύπνιση Συνείδησης: Θα παραθέσουμε τις φωτογραφίες και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του. Προσωπικά έπαθα ένα σοκ (μου άρεσε πάντα και μου αρέσει ο Νότης) γιατί πρώτη φορά τις είδα, σήμερα, και επειδή ασχολούμαι με αποκωδικοποιήσεις συμβόλων εδώ και αρκετά χρόνια, δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία για το νόημα των χειρονομιών του... ''Απολαύστε''!



χειρονομία 666 (βλέπει μέσα απο τον πανεπόπτη οφθαλμό)


Δείτε και μερικές αντίστοιχες φωτογραφίες διάσημων του εξωτερικού με την συγκεκριμένη χειρονομία:


Δείτε όλο το άλμουμ με σχετικές φωτοχραφίες εδώ: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.193099137407019.58697.134366206613646&type=1


Στη συνέχεια κάνει το σύμβολο με την πυραμίδα και τον πανεπόπτη οφθαλμό...


Δείτε και μερικές χειρονομίες απο ''πουλημένους'' καλλιτέχνες του εξωτερικού...



Δείτε όλο το άλμουμ με σχετικές φωτοχραφίες εδώ: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.193090054074594.58693.134366206613646&type=1



Τέλος το πιο γνωστό σύμβολο των μασόνων είναι η πυραμίδα....



Δείτε και του εξωτερικού...






Τέλος θέλω να σας πω να μην κατηγορείται εμάς που σας τα δείχνουμε, αλλά τον εαυτό σας που δεν ανοίγεται τα μάτια σας να δείτε την πραγματικότητα και την αποκωδικοποίηση των συμβόλων που απευθύνονται στο υποσυνείδητό σας. Αυτό το άρθρο είναι καθαρά η προσωπική μου άποψη που έχω κάθε δικαίωμα να εκφράσω στον δικό μου χώρο.

Ευχαριστώ το μπλόγκ Αντι νεοταξίτες που μου έδειξαν τις φωτογραφίες του Νότη.


Αφύπνιση Συνείδησης

http://www.pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...