Google+ Το Ξέφωτο: Intro...

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Intro...

.......ήταν μεσημέρι όταν ο φίλος μου, ο Σωτήρης μου ανέφερε για το blog που δημιούργησε. Η αλήθεια είναι ότι είχα "μεσάνυχτα" από blog παρόλο που ασχολούμαι με υπολογιστές. Όταν μπήκα και το είδα πραγματικά εντυπωσιάστηκα και σχεδόν ταυτόχρονα μου γεννήθηκε η ιδέα να φτιάξω και εγώ έναν χώρο στον οποίο θα μπορούσα να μοιραστώ μαζί με φίλους μου και να σχολιάσω όλα εκείνα τα παράξενα-αστεία-χαλαρωτικά mail που δέχομαι καθημερινά αλλά και κάποιες φορές mail που με προβληματίζουν.
    Την ώρα που έγραφα αυτές τις γραμμές μου πέρασαν από το μυαλό διάφορες στιγμές της ζωής μου και σκέφτηκα αρκετούς φίλους και φίλες που περάσαμε μαζί διάφορες φάσεις είτε αστείες, είτε άσχημες. Αναρωτήθηκα τι να κάνουνε μιας και έχω πολύ καιρό να τους συναντήσω λόγω υποχρεώσεων που έχει αποκτήσει ο καθένας. Ευτυχώς βέβαια υπάρχουν κάποιοι φίλοι στη δουλειά που μπορώ να μοιραστώ κάποια πράγματα, σκέψεις, αλλά και πάλι δεν  μπορώ να διαθέσω τον χρόνο που θα ήθελα. Έτσι επειδή είναι πλέον δύσκολο να βρεθώ με πολλούς από αυτούς σκέφτηκα ότι το "Ξέφωτο" θα μπορούσε να ήταν ένας χώρος συνάντησης. Ίσως να μην καταφέρω να τραβήξω το ενδιαφέρον όλων πάντως θα έχω κάνει μια προσπάθεια να έχω έστω και έτσι μια επαφή. Καλή αρχή λοιπόν.....

Υ.Γ.  Μόλις βλέπω τα νέα μέτρα που μας βάζουν οι "φίλοι" μας από το ΔΝΤ και έχω φρικάρει γιατί βλέπω ότι έτσι απλά και "δημοκρατικά" πάρθηκαν νέα μέτρα για να πληρώσουμε μαζί με τους πολιτικούς μας αυτά που φάγαμε  παρέα (???πότε έγινε αυτό ρε παιδιά δεν το θυμάμαι???!!) και να αναγεννηθούμε σαν κράτος (όπως λένε). Αλλά θα επανέλθω κάποια άλλη στιγμή με αυτό το θέμα γιατί έχω πολλές σκέψεις.......

4 σχόλια :

  1. Καλώς ήρθα στο ξέφωτο λοιπόν!!! Χαίρομαι πολύ που έγινε το λαγκάδι μου, η αφορμή για τον όμορφο αυτό καινούριο τόπο.Απο τα λίγα που έχω δει και γνωρίζω, στα βουνά και στα λαγκάδια που χρόνια γυρνώ, τα ξέφωτα είναι απο τα πιο μαγικά και χαλαρωτικά σημεία, όταν τα ανακαλύπτεις μέσα απο θεόρατες οξιές και βελανιδιές...Εύχομαι να έχει το "ξέφωτο" αυτό λοιπόν, πολύ μαγική ομορφιά, πολύ χαλάρωση και πολύ αισιοδοξία και χαμόγελο...Το χρειαζόμαστε,άλλωστε πολύ,τέτοιους καιρούς. Ούτως ή άλλως είμαι σίγουρος πως θα το αγαπήσω πάρα πολύ, ως αδελφοποιημένο που είναι πια!

    Τους συναδελφικούς μου χαιρετισμούς και την φιλία μου.
    Ουρανίσκος Σωτήρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αδερφέ. Πραγματικά χαίρομαι που είσαι ο πρώτος που στέλνεις το μήνυμα σου στο Ξέφωτο. Ελπίζω να βρίσκω το κατάλληλο υλικό για να χαλαρώνω τους φίλους επισκέπτες, αν και οι εξελίξεις στην ζωή μας με έκανε να ξεκινήσω κάπως διαφορετικά. Εν πάση περιπτώσει πάρε ένα σκαμπό και κάτσε να κεράσω ένα ουϊσκάκι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΦΙΛΕ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

    Giohan Gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ Giohan για τα καλά σου λόγια. Θέλω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να πετύχω όλα αυτά που είπες. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...