Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα και αστεία!

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα και αστεία!



Παίρνεις τον κολλητό σου τηλ στο σταθερο:
-έλα ρε πουτάνας γιε, τι κάνεις ρε μαλάκα?
-ο μαλάκας κάνει μπάνιο.. τώρα μιλάς με την πουτάνα αυτοπροσώπως.


Ποια είναι η διαφορά μεταξύ πίεσης άγχος και πανικού;
-Πίεση έχεις όταν η γυναίκα σου είναι έγκυος.
-Aγχος έχεις όταν η κοπέλα σου είναι έγκυος.
-Πανικό έχεις όταν είναι και οι δύο έγκυες..

------------------------------

Ήταν μία στο λεωφορείο, εξηντάρα, τίγκα στο μπότοξ και στην πλαστική. Σηκώθηκα να κάτσει, να ξενερώσει.

-------------------------------


  "Ξεντύνεται η γυναίκα και καθ΄οδόν για το κρεβάτι ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΕΞ χτυπάει το πόδι στο κομοδίνο...
Άντρας: χτύπησες αγάπη μου; μωρό μου; κούκλα μου; ζωή μου;
ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΕΞ η γυναίκα καθ΄οδόν προς το μπάνιο ξαναχτυπάει στο κομοδίνο.
Άντρας: Στραβομάαααααρα ντεεεεεεεεεεεεεε!!!!!"



--------------------------------

-Αυτοκτόνησε?
-Οχι. Υπολογισε ποσα χρωστάει σε ΔΕΗ,ΟΤΕ ,ΕΥΔΑΠ, εφορια και έπαθε εγκεφαλικο
-Ααααα ξεκαθαρισμα λογαριασμων.


---------------------------------

Όταν θέλω να πω κάτι σημαντικό στην δικιά μου, περιμένω να πάει τουαλέτα και της φωνάζω: "το ξέρω ότι χέστηκες αλλά πρέπει να σου πω κάτι" 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...