Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα και αστεία!

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Σύντομα και αστεία!


Ομολόγησα στη γυναίκα μου ότι έβλεπα ένα ψυχολόγο και αυτή μου ομολόγησε ότι έβλεπε ένα ψυχολόγο, δύο υδραυλικούς και ένα μπάρμαν.

- Γιατί μια γυναίκα αγωνίζεται χρόνια να αλλάξει τις συνήθειες του άντρα της και μετά παραπονιέται ότι δεν είναι πια ο άντρας που παντρεύτηκε;


Επιγραφή σε Δημόσια Υπηρεσία:
"Παρακαλούνται οι συνάδελφοι που έρχονται αργότερα το πρωί να βαδίζουν δεξιά για να μην συγκρούονται με αυτούς που φεύγουν νωρίτερα το μεσημέρι"

Δύο αγελάδες συζητάνε:
- Λες να μας χτυπήσει η αρρώστια των τρελών αγελάδων;
- Και τι με νοιάζει εμένα; Εγώ είμαι σκίουρος !!

H πείρα είναι καταπληκτικό πράμα. Σε βοηθάει να αναγνωρίζεις το λάθος σου κάθε φορά που το ξανακάνεις.

- Γιατρέ μου έσπασα το χέρι μου σε δύο μέρη.
- Ε! μη ξαναπάς σε αυτά τα μέρη.

- Μια ισορροπημένη δίαιτα είναι ένα χάμπουργκερ σε κάθε χέρι.

- Γιατί οι γυναίκες προτιμούν γέρους γυναικολόγους;
- Γιατί τρέμουν τα χέρια τους.

- Σε τι διαφέρει το αισθησιακό σεξ από το διαστροφικό σεξ;
- Στο αισθησιακό χρησιμοποιείς ένα φτερό, ενώ στο διαστροφικό ολόκληρο το κοτόπουλο.

Οι άντρες με τρυπημένα αυτιά είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για γάμο.
Έχουνε εμπειρίες και πόνου και αγοράς κοσμημάτων.

Μάθετε από τα λάθη των γονιών σας. Χρησιμοποιείστε αντισύλληψη.

Υπάρχουν δύο είδη πεζών, οι γρήγοροι και οι νεκροί.

Ένα άθραυστο παιχνίδι είναι πολύ χρήσιμο για να σπάς τα άλλα.

Πουριτανισμός: Ο φόβος ότι κάποιος κάπου μπορεί να είναι ευτυχισμένος.

Μεγαλοφυΐα: Ένας που σε στρατόπεδο γυμνιστών θυμάται φάτσες.

Η υγεία είναι ο πιο αργός ρυθμός για να πεθάνει κανείς.

Μην παίρνετε τη ζωή στα σοβαρά. Κανείς δεν βγήκε ζωντανός από αυτή.

Γεννιόμαστε γυμνοί, πεινασμένοι και μούσκεμα.
Μετά τα πράγματα χειροτερεύουν.

- Ποια τροφή κατεβάζει τη σεξουαλικότητα κατά 90%;
- Η γαμήλια τούρτα.

Λατρεύω τη δουλειά. Μπορώ να την παρακολουθώ για ώρες χωρίς να βαριέμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...