Google+ Το Ξέφωτο: Ξενοδοχείο από σωλήνες

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Ξενοδοχείο από σωλήνες

Ξενοδοχείο από σωλήνες

Το TuboHotel είναι ένα καταπληκτικό οικολογικό κατάλυμα  κατασκευασμένο από ανακυκλωμένους σωλήνες σκυροδέματος στην πόλη Tepoztlan στο Μεξικό. Το πρωτότυπο ξενοδοχείο είναι εμπνευσμένο από το Dasparkhotel, το πρώτο ξενοδοχείο κατασκευασμένο αποκλειστικά από ανακυκλωμένους σωλήνες από μπετό, δημιουργία του αρχιτέκτονα Andreas Strauss.

Με θέα στη Sierra del Tepozteco, το οικολογικό ξενοδοχείο αποτελείται από σωλήνες στοιβαγμένους τον ένα πάνω στο άλλο σε τριάδες, προκειμένου να εξοικονομηθεί όσο το δυνατόν περισσότερος χώρος. Μέλη της αρχιτεκτονικής ομάδα T3arc ξεκίνησαν την κατασκευή του TuboHotel ενώ η επέκταση του στην μορφή που είναι σήμερα έγινε από την διοίκηση του ξενοδοχείου.
Το TuboHotel καλύπτει έκταση 220 τετραγωνικών μέτρων και χρειάστηκαν 3 μήνες για να ολοκληρωθεί. Η διαμονή σε έναν από τους σωλήνες κοστίζει μόλις 43 δολάρια τη βραδιά.





Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


Ξενοδοχείο από σωλήνες


http://www.dinfo.gr

1 σχόλιο :

  1. γεια σας πολύ ωραίο το μπλογκ σας
    πράγματι είναι ένα

    .....ένα μέρος ξεκούρασης και χαλάρωσης με φίλους.



    πολύ καλή η ιδέα σας να κάνετε ένα μπλογκ με ωραίες φωτος



    γράφτηκα στο νιουσλετερ σας



    εχω και εγω μπλογκ αν θελετε να το επισκεφτειτε και να γραφτειτε ή στο νιουσλετερ ή στο αναγνωστες ή αν δεν θελετε ειναι οκ θα ειναι μεγαλη μου χαρα και να μου πειτε και εισηγησεις σχολια κλπ



    εχω κατηγορια ωραιες φωτος



    ευχαριστω

    www.delfinaki-sunset.blogspot.com

    παρακαλω απαντηστε μου στο εμαιλ μου (σας ειχα στειλει πριν μερες εμαιλ) το εμαιλ μου θα το βρειτε απο το μπλογκ μου ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...