Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Ανέκδοτο

Μια νέα οδηγός έκανε βόλτες με το αυτοκίνητό της για να το συνηθίσει. Σε μια στροφή σταματάει απότομα με αποτέλεσμα να την τρακάρει ο από πίσω της. Έρχεται αυτός και της φωνάζει:

-Τι κάνεις κυρά μου; Στραβή είσαι;
-Μα κύριε, σας παρακαλώ. Είμαι νέα οδηγός και δεν είμαι τόσο έμπειρη .
-Νέα οδηγός! Και δε μου λες κυρά μου, νι έχεις;

-Αυτός βέβαια εννοεί το αυτοκόλλητο «Ν» = νέος, που μπαίνει στο πίσω τζάμι, όμως αυτή παράκουσε, νόμισε κάτι άλλο και απαντά:
-Σας παρακαλώ πολύ!
-Τι παρακαλείς πολύ κυρά μου, νι έχεις ή δεν έχεις;
-Είστε αναιδής, κύριε.
-Μα τι είπα; Απλώς είπα «Κυρά μου, νι έχεις;»
(Τα πήρε κι αυτή και ξαναλέει με φωνή διαπασών)
-Ε ναι, ρε, έχω!
-Εεε!!! βγάλ’ το, κυρά μου και κόλλα το στο τζάμι να το βλέπουν κι οι άλλοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...