Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα!

Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα!


- Γιατρέ έχω ένα πρόβλημα με τον σιαμαίο αδερφό μου..!!!
- Τι πρόβλημα αγαπητέ μου;;;
- Δυστυχώς είναι gay...!!!
- Ααααα ωραία...! Έχετε δύο διαφορετικές ζωές & εμπειρίες...!!
- Ναι γιατρέ, αλλά έχουμε και τον ίδιο κώλο...!!!

-----------------------

Πάει ένας τύπος στο συνεργείο το Lada του και λέει στο μάστορα:
- Ρε μάστορα,έχω ένα πρόβλημα.Καθώς πηγαίνω στην εθνική οδό με 200 χιλιόμετρα, στο πίσω παμπρίζ ακούω ένα τακ, τακ, τακ..
Και ο μάστορας: - Δεν είναι τίποτα... Ο Xάρος σε προειδοποιεί να ελαττώσεις ταχύτητα...
----------------------------

- Πού να τα βάλω αυτά τα άπλυτα μαμά;
- Πήγαινε βάλτα σε μια λεκάνη.
- Μαμάαααααααααααααα;;;;;;
- Έλαααααααααααααααα
- Να τραβήξω & το καζανάκιιιιιιι;;;;;;;;;;;;

------------------------------


- Παππού γιατί κάθεσαι στη βεράντα γυμνός από τη μέση και κάτω?
- Γιατί παιδί μου χθες καθόμουνα στην ίδια ακριβώς θέση γυμνός από τη μέση
και πάνω και άρπαξα ένα κρύωμα..
Ο σβέρκος μου έγινε σκληρός και άκαμπτος...
- Ε,αυτό το σημερινό είναι ιδέα της γιαγιάς σου..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...