Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Ανέκδοτο

Πάει ο παππούς στον φαρμακοποιό...
Με ένοχο ύφος τον πλησιάζει και του μιλάει στο αυτί .......
- Θα ήθελα ένα τεταρτάκι βιάγκρα...
- Γιατί ένα τεταρτάκι παππού? Πάρε δύο ολόκληρα να το ευχαριστηθείς κι εσύ μετά απο τόσο καιρό!!!
- Μπα...ένα τεταρτάκι θέλω.....ίσα ίσα για να μην κατουράω τα παπούτσια !!!

-------------------------


Χάνω στα χαρτιά μου λέτε κερδίζεις στην αγάπη ,χάνω στα ζάρια μου λέτε κερδίζεις στην αγάπη ,χάνω στο στοίχημα ...κερδίζω πάλι στην αγάπη ..για σταματήστε να με αγαπάτε τόσο πολύ μήπως δούμε και κάνα ψιλό στην τσέπη.....

---------------------------------

Πάει ο γιος στον πατέρα και του λέει:

-Μπορείς να μου δώσεις λεφτά, επειδή θέλουμε να πάμε Παντελίδη με τους φίλους μου;

Και ο πατέρας του απαντά:
-Δε με φτάνουνε σου λέω. Τόσο αντικειμενικά στο λέω και έλα ξαναζήτησέ μου όταν πληρωθώ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...