Google+ Το Ξέφωτο: Αστείες ατάκες!

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Αστείες ατάκες!

  • Η γυναίκα η σωστή, πρέπει να ξέρει να κάνει καλά 70 πράγματα, 69 και πατάτες τηγανητές...!!!
  • Μη φωνάζεις ρε φίλε, εντάξει, τρακάραμε, δεν μπορούμε να τα βρούμε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι; Κοίτα τώρα, κάνει ότι πέθανε, άντε βγάλε άκρη...!!!
  • Σήμερα πήρα μια ώριμη απόφαση που θα αλλάξει ολόκληρη τη ζωή μου. Θα βγάλω τις βοηθητικές ρόδες απ'το ποδήλατό μου...!!!
  • 6 γύρους χαλαρά μου είπε ο διαιτολόγος! Παράξενο! Τόσους ούτε πριν τη δίαιτα δεν έτρωγα...!!!
  • “Ωραίο αμάξι!” είπα στο αφεντικό μου για την καινούργια του BMW. Μου απάντησε “δούλεψε σκληρά, ξέχνα τις απεργίες και θα πάρω ακόμα καλύτερο του χρόνου”...!!!
  • Στο ένα κανάλι Silver Alert κος 72 ετών εμφανίσιμος χάθηκε στο Φάληρο. Στο άλλο κυρία 68 στον Άλιμο της αρέσουν τα ταξίδια. Έλα! Μπαμ κάνει...!!!
  • Σχεδον καθε βδομαδα το facebook μου ανακοινωνει οτι καποιος παλιος μου συμμαθητης αρραβωνιαστηκε ή παντρευτηκε....Ακου κολπο που σκεφτηκε παλι η μανα μου...!!!!!
  • 3€ ο πύραυλος παγωτό! Λογικά θα είναι της ΝΑΣΑ...!!!
  • Με βλέπουν κατακαμένο τον ερμο και με ακουμπάνε στην πλάτη που έχω καεί. Τραβιέμαι απότομα και ρωτάνε "Κάηκες;". Όχι ρε μαλάκα είμαι φρεσκοβαμμένος...!!!
  • Ήμουν με την γκόμενα στο αμάξι και ξαφνικά μου πιάνει το χέρι και μου λέει "Μην αλλάξεις ποτέ έτσι σε θέλω!". Κάναμε 40 χλμ με δευτέρα. Πάει το σασμάν...!!!
  • Θέλω να γίνω αυτός που λένε "τι του βρήκε του μαλάκα;"...!!!
  • Ζητείται δεξιοτίμονο αυτοκίνητο για το υπόλοιπο του καλοκαιριού. Να μαυρίσω ομοιόμορφα...!!!
  • Είμαι σε ηλικία "Πάμε για άγριο sex πάνω στο τραπέζι της κουζίνας! Ωπ! Γεμιστά είναι αυτά στο πιάτο; Για φέρε και λίγη φέτα"...!!!
  • Αυτά τα ονόματα στο facebook "Νικολετα σεξ ντι" "Γιωργος κ σε οποιον αρεσω" "Νικος ο καυλιάρης". Λογικά θα προέρχονται απο σόι ινδιάνων ε;;;
  • Καλά αυτοί οι anonymous δεν μπορούν να χακάρουν την πασιέντζα των windows να καταρρεύσει όλο το δημόσιο;;;
  • Είμαι στο σουπερμάρκετ, πάω να πληρώσω και βλέπω την πωλήτρια θεά. Της λέω "εγώ μια μέρα θα σε κλέψω". Χτύπησε το συναγερμό. Η ηλίθια...!!!
  • Ο Βούδας ήταν ένας απλός άντρας που είχε καθίσει και περίμενε την γυναίκα του να ετοιμαστεί...!!!
  • Λέει ο σπήκερ οτι στην κολύμβηση το ρεκόρ στα 800 ελεύθερο είναι 8 λεπτά. Εγώ μεγάλε 8 λεπτά κάνω για να πιάσω θερμοκρασία να μπω στο νερό...!!!
  • Φήμες λένε ότι υπάρχει ενας άντρας που κατανοεί γιατί η γυναίκα του έχει τόσα πολλά πράγματα στην τσάντα της. Το όνομα αυτού...Σπορτ Μπίλι...!!!
  • Τον πούστη και τον χασικλή η δοκιμή τους έφαγε...!!!
  • Στο Facebook σε χάζευα, και έλιωνε το router μα όταν σε είδα απο κοντά έσπασα το computer...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...