Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομες ατάκες της εποχής!

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

Σύντομες ατάκες της εποχής!

  • Σας παρακαλώ μη φυτεύετε άλλες γόπες στις παραλίες! Οι περσινές ακόμα να φυτρώσουν...!!!
  • Έχω να παραγγείλω μια βδομάδα. Στο επόμενο "Πάμε Πακέτο" θα με περιμένει ο σουβλατζής πίσω από τον τοίχο με δάκρυα στα μάτια...!!!
  • Πάω σε ένα φαρμακείο και ρωτάω την κοπέλα, τι μπορώ να πάρω για να χαλαρώσω και να κοιμηθώ; Και μου λέει βαλεριάνα. Έβαλα Rihanna αλλά δεν βοήθησε...!!!
  • Μου έσκασε το λάστιχο του Smart. Το τσίμπησε κουνούπι...!!!
  • Μπαίνω στο σούπερ μάρκετ και βλέπω συσκευασία κουτάκια μπύρας και λέει 6+2 δώρο. Έβγαλα τις 2 που ήταν δώρο και έφυγα λούης...!!!
  • Θες γλυκό. Πας στο ψυγείο και βλέπεις κουτί από ζαχαροπλαστείο. Το ανοίγεις και έχει μέσα αβγά από το χωριό. Τρελανεμε κι άλλο μάνα μπορείς...!!!
  • Πέθανε ο ιδιοκτήτης των village cinemas. Η κηδεία θα γίνει αύριο στις: 16:20 , 18:45 , 20:15 και σε 3D 22:30...!!!
  • Όταν σκοτώνω μια κατσαρίδα στο μπάνιο δεν καθαρίζω μετά. Αφήνω εκεί το πτώμα της για να καταλάβουν και οι άλλες με ποιόν έχουν να κάνουν…!!!
  • Πάντα κουβαλάω καμιά δεκαριά LACTA στις τσέπες μου στο αυτοκίνητο. Τον μεγάλο έρωτα ακόμα δεν τον συνάντησα αλλά σήμερα έχω ραντεβού με την διαιτολόγο μου...!!!
  • Με τόσα προβλήματα που έχω μάλλον έπρεπε να γίνω μαθηματικός…!!!
  • Ο άνθρωπος έφτασε στην Αρη, τα κομπιούτερ κάνουν όλες τις δουλειές, η τεχνολογία είναι στα ύψη και όμως το Ζβάν ανοίγει ακόμα με κλειδάκι που αν σπάσει, η κονσέρβα δεν ανοίγει ούτε με κομπρεσέρ...!!!
  • Ανεβάζει η άλλη φωτο του 2012 με τίτλο άλμπουμ "παλιές καλές εποχές". Κάτι δικές μου του 1998 θα τις πω "Ξέγνοιαστα χρόνια στο Βυζάντιο"...!!!
  • Αν δεν πρόλαβες το Carrefour ως Continent, τη Vodafon ως Panafon, τη Wind ως Telestet και τη Αλφα ως Πιστεως, δεν έζησες ανάπτυξη...!!!
  • Το μαλάκα τον Πίτερ Πάρκερ μια αράχνη τον τσίμπησε κι έγινε Spiderman! Εμένα 50 κουνούπια με έχουν τσιμπήσει, μια υπερδύναμη δεν έχω πάρει...!!!
  • Ενας ζωγράφος ζητάει από μια γυναίκα να την ζωγραφίσει. Ενας γλύπτης τι στο καλό λέει;;;
  • Θα διασταυρώσω πυγολαμπίδες με κατσαρίδες για να έχω φως μετά το τέλος του κόσμου. Τα έχω σκεφτεί όλα...!!!
  • Τι έμαθα από το Tetris; Ότι τα λάθη συσσωρεύονται με το χρόνο, ενώ οι επιτυχίες εξαφανίζονται...!!!
  • Παγωτό ξυλάκι 2,40! Λογικά το ξύλο θα ‘ναι απ’ τα Ιεροσόλυμα...!!!
  • Άμα με χάσετε για καμία εβδομάδα να ξέρετε βρήκα γκόμενά. Αμα αργήσω παραπάνω να ξέρετε το έμαθε η γυναίκα μου...!!!
  • Αγόρασα σήμερα έναν αναπτήρα στην παραλία που ανάβει τσιγάρο με 12 μποφόρ, επίσης νομίζω ότι είμαι πολύ πιο ωραίος χωρίς φρύδια...!!!
  • Όταν έχω νεύρα και δεν έχω με ποιον να τσακωθώ, μπαίνω σε ταξί με τυρόπιτα...!!!
  • Εάν ήμουν γυμνασμένος, μετά το μόνο που θα μου έλειπε θα ήταν να ήμουν όμορφος,έξυπνος και πλούσιος...!!!
  • Τα καλά κορίτσια είναι κακά κορίτσια που απλά δεν τα έπιασαν ποτέ...!!!
  • Πάντως καλό το δράμα αλλά δεν έχω δει κανέναν να πεθαίνει από έρωτα! Μέχρι και ο Ρωμαίος με την Ιουλιέτα από κακή συνεννόηση πήγαν...!!!
  • Όσοι έχουν αυλές έβαλαν ντομάτες και μυρωδικά! Εσείς που έχετε πισίνα ρίξτε κάνα ψάρι μέσα γιατί έρχονται δύσκολες ημέρες...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...