Ένα από τα μοντέλα με τα οποία η Fiat θα τραβήξει τα
φώτα της δημοσιότητας στη Γενεύη είναι το Freemont που θα κυκλοφορήσει
στην ευρωπαϊκή αγορά στο δεύτερο εξάμηνο του 2011. Το Freemont βασίζεται
στο Dodge Journey και είναι το πρώτο προϊόν συνεργασίας της Fiat με την
Chrysler. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Toluca στο Μεξικό όπου
κατασκευάζονται τα 500 που προορίζονται για την αμερικανική αγορά.
Οι διαστάσεις του MPV αμαξώματος με την κάπως «χοντροκομμένη» σχεδίαση φτάνουν τα 4,89 m σε μήκος, τα 1,88 m σε πλάτος και τα 1,72 m σε ύψος και ο καθένας μπορεί να κάνει βάσιμες υποθέσεις για μεγάλους και άνετους χώρους. Μάλιστα, στο εσωτερικό υπάρχει στάνταρ 7-θέσια διάταξη ενώ ο τεχνολογικός εξοπλισμός αναμένεται πλήρης και χωρίς ελλείψεις.
Τα κακά μαντάτα για την εγχώρια αγορά (εκτός και αν αλλάξει κάτι με την πετρελαιοκίνηση) είναι πως το Freemont στην προσθιοκίνητη εκδοχή του θα κινείται από δίλιτρους Multijet απόδοσης 140 και 170 PS. Αργότερα, η έκδοση με τους 170 PS θα συνδυάζεται με σύστημα 4x4 όπως και η έκδοση 3.6 V6 που είναι και η μόνη βενζινοκίνητη. Αυτά είναι τα ανακοινωθέντα από τους Ιταλούς. Βέβαια δεν αποκλείουμε ότι η Fiat μπορεί και να τοποθετήσει -για κάποιες προβληματικές φορολογικά χώρες- όπως είναι της Ελλάδας, και τον turbo 1,4 Multiair…
Οι διαστάσεις του MPV αμαξώματος με την κάπως «χοντροκομμένη» σχεδίαση φτάνουν τα 4,89 m σε μήκος, τα 1,88 m σε πλάτος και τα 1,72 m σε ύψος και ο καθένας μπορεί να κάνει βάσιμες υποθέσεις για μεγάλους και άνετους χώρους. Μάλιστα, στο εσωτερικό υπάρχει στάνταρ 7-θέσια διάταξη ενώ ο τεχνολογικός εξοπλισμός αναμένεται πλήρης και χωρίς ελλείψεις.
Τα κακά μαντάτα για την εγχώρια αγορά (εκτός και αν αλλάξει κάτι με την πετρελαιοκίνηση) είναι πως το Freemont στην προσθιοκίνητη εκδοχή του θα κινείται από δίλιτρους Multijet απόδοσης 140 και 170 PS. Αργότερα, η έκδοση με τους 170 PS θα συνδυάζεται με σύστημα 4x4 όπως και η έκδοση 3.6 V6 που είναι και η μόνη βενζινοκίνητη. Αυτά είναι τα ανακοινωθέντα από τους Ιταλούς. Βέβαια δεν αποκλείουμε ότι η Fiat μπορεί και να τοποθετήσει -για κάποιες προβληματικές φορολογικά χώρες- όπως είναι της Ελλάδας, και τον turbo 1,4 Multiair…
http://www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Θέλω να πω ότι: