Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Ανέκδοτο


Πηγαίνει μια γυναίκα στον γιατρό της. Του λέει:
- Γιατρέ μου, έχω έναν πόνο στην πλάτη.
- Χμ, γδυθείτε και κάντε κατακόρυφο μπροστά στον καθρέφτη με τα πόδια ανοιχτά, της λέει ο γιατρός.
Γδύνεται όλο απορία η γυναίκα, κάνει κατακόρυφο μπροστά τον καθρέφτη και ανοίγει τα πόδια.
Σε λίγο, την πλησιάζει ο γιατρός ατάραχος και βάζει το πηγούνι του στο αιδοίο της.
- Ντυθείτε, λέει ο γιατρός καθώς σηκώνεται.
- Λοιπόν γιατρέ μου; ρωτάει η κοπέλα.
- Δεν είναι τίποτα, πάρτε αυτά τα φάρμακα και ελάτε σε δύο βδομάδες να σας ξαναεξετάσω.
-Τότε γιατρέ μου, γιατί με βάλατε να τα κάνω όλα αυτά; ρωτάει η γυναίκα. Έχω κάποια περίεργη ασθένεια;
- Μπα, μην ανησυχείτε, λέει ο γιατρός. Δεν ήταν τίποτα... Απλά ήθελα να δω αν μου πάει το μούσι....

---------------------

Σ ένα στρατώνα έρχεται ο στρατηγός και ρωτάει:
- Πώς λέγεσαι;
- Γιώργος.
- Για πες μου, τι είναι η πατρίδα;
- Δεν ξέρω.
- Στη θέση σου γρήγορα. Έλα εδώ εσύ! Πώς λέγεσαι;
- Κώστας.
- Δεν μου λες, τι είναι η πατρίδα;
- Μάνα μας, στρατηγέ μου!
- Μπράβο παιδί μου! Στη θέση σου. Έλα εδώ εσύ! Πώς λέγεσαι;
- Δεν λέγομαι.
- Ε, άει στο διάολο... Στη θέση σου. Έλα εδώ εσύ. Πώς λέγεσαι;
- Χάρης.
- Τι είπαμε λοιπόν ότι είναι η πατρίδα;
- Η μάνα του Κώστα, στρατηγέ μου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...