Google+ Το Ξέφωτο: Αστείες ατάκες της εποχής!

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Αστείες ατάκες της εποχής!

  • Αν έχεις φανταστική γκόμενα ασ’ τη να φύγει, αν γυρίσει πίσω έχεις σχιζοφρένεια...!!!
  • Με σταματάει ενα μοντέλο με κοντό φόρεμα και ταμπελάκι cosmote τάχα για μια ενημέρωση... Να δω τι άλλο θα σκεφτείτε για να μου τη πέσετε...!!!
  • Αγαπητό Σύμπαν. Εφεξής αν ακούς να λέω «Αυτή η μέρα δε μπορεί να γίνει χειρότερη» να ξέρεις ότι πρόκειται για διαπίστωση και όχι για πρόκληση. Ευχαριστώ!
  • Aυτό που λένε γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος μαλακία είναι μην το κάνετε.....Το κάνω συνέχεια και με περνάνε για χαζό....!!!
  • Με παίρνουν για έρευνα. "Γεια σας,εσείς κάνετε σεξ με προφυλακτικό;" Ωωωωωωπα μαντάμ!!!! Ρώτα με πρώτα, αν κάνω σεξ σκέτο και με προφυλακτικό βλέπουμε...!!!
  • Οταν χτυπάω την πόρτα σε τουαλέτες και μου φωνάζουν "άλλος", ρωτάω "ποιος;" για να τον κομπλάρω...!!!
  • Εκείνος ο τροχός που λένε όλοι ,θα γυρίσει κάποια στιγμή ή τσάμπα περιμένουμε;
  • Με παίρνει κάποια και μου λέει "χωριζουμε". Χαχαχα καλό το πρωταπριλιάτικο, αλλά ποιά ήταν ρε πούστη μου;;;
  • Λένε ότι το πιο δύσκολο πράγμα είναι να κόψεις το τσιγάρο... Βλακείες!!! Προσπάθησε να κόψεις το Facebook και μετά έλα να μου πεις...!!!
  • Πρώτη μέρα σήμερα στο γυμναστήριο και η πέρσοναλ τρέϊνερ με ρώτησε αν θέλω πόδια,πλάτη ή στήθος. "Στήθος κοτόπουλο και μια πατάτες" της είπα....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...