Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ανέκδοτο

Φοιτητής της Κτηνιατρικής πηγαίνει για προφορική εξέταση σε έναν ιδιότροπο καθηγητή. Τον ρωτάει λοιπόν:
- Πώς κάνεις έκτρωση σε μία αγελάδα;
Άφωνος ο φοιτητής.
- Δεν ξέρω, ψελλίζει.
- Κόβεσαι!
του αναγγέλει περιχαρής ο καθηγητής. Απογοητευμένος ο φοιτητής, πηγαίνει το βράδυ σ' ένα μπαρ και κατεβάζει τα ξύδια αβέρτα. Πίνει το αγόρι, πίνει , πίνει, έχει κατεβάσει δυο μπουκάλια κονιάκ, μισό Johnnie Black, κάτι μπύρες, έχει γίνει σαν ανάποδο γαμώτο...Τον κόβει ο μπάρμαν και τον πλησιάζει:
- Τί έγινε παλικάρι; Μεγάλοι νταλκάδες; Πες και σε μένα, μπας και σε βοηθήσω, τόσα έχω δει στη ζωή.
Ο φοιτητής στην πίκρα του ...
- Άσε ρε φίλε, τι να σου πώ και τι να καταλάβεις, το φελέκι μου...
Επιμένει ο μπάρμαν και τον ξαναρωτά μαζί με το επόμενο ποτήρι.
- Ρε αγόρι μου, σε λυπάται η ψυχή μου, νέο παιδί να κάνει έτσι;...Έλα πές μου κι εγώ θα σε βοηθήσω να βρείς τη λύση...
- Αν είναι έτσι, οκ ρε φίλε... ξέρεις εσύ πώς κάνεις έκτρωση σε αγελάδα; του λέει ο φοιτητής.
Τον κοιτάζει συμπονετικά ο φιλότιμος μπάρμαν:
- Παλικάρι μου, έμπλεξες άσχημα, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...