Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ανέκδοτο

Στο δικαστήριο:
- Κύριε Δικαστά, η γυναίκα μου είναι τελείως παράλογη. Οι περισσότερες γυναίκες θα ήταν ευχαριστημένες να έχουν ένα άνδρα που ακόμα πιστεύει στον ιπποτισμό, και τους ανοίγει την πόρτα τους από ευγένεια.

- Κύριε Παπαδόπουλε, δεν γλιτώνετε την φυλακή. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η ευγένεια ήταν το κίνητρό σας στο να ανοίξετε την πόρτα της την ώρα που οδηγούσατε με 100χμ την ώρα…


------------------

Πάει ένας άντρας σε μία σχολή για Latin χορούς:
-Έχετε τμήμα για λάτιν χορούς;
-Βεβαίως
-Και πόσο καιρό θα μου πάρει;
-Αυτό εξαρτάται,αλλά οι περισσότεροι μετά από 7-8 μαθήματα βρίσκουν γκόμενα...


-------------------

Οι εξετάσεις σας δείχνουν έλλειψη σιδήρου, κύριε μου.
- Είναι μεγάλη έλλειψη, γιατρέ μου;
- Παντελής!
- Είναι μεγάλη, Παντελή μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...