Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα!

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα!

Βλέπει κάποιος μια εντυπωσιακή ξανθιά και της λέει:
- Μωρο μου μένω άφωνος!
κι εκείνη απαντά:


- Μένουμε κοντά εγώ μένω Σόλωνος...

-------------------

-Καλησπέρα.Θα 'θελα να επιστρέψω αυτά τα υπόθετα.
-Τι λέτε κύριε; Δε γίνονται αλλαγές στα υπόθετα.
-Κι εγώ τι να τα κάνω;
-Βαλ' τα στον κώλο σου!


---------------------

- Όταν επέστρεψα σπίτι ήμουν τόσο μεθυσμένος που ούτε τα παιδιά μου δεν με γνώρισαν! 
- Και όταν ξεμέθυσες;
- Τότε δεν τα γνώριζα εγώ! Είχα μπει σε λάθος σπίτι!!!!!!


--------------------

Ρωταει μια ξανθια.....
-Και τι δουλειά κάνεις?
-Είμαι πολιτικός μηχανικός.
-Ουαου!!!Και πώς προλαβαίνεις και τη Βουλή και το συνεργείο?


-----------------------

-Τι κάνεις εκεί;
- Φτιάχνω μια καρέκλα για τη πεθερά μου
- Ωραία. Πότε θα είναι έτοιμη;
- Τα καλώδια έχω να περάσω μόνο..

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...