Google+ Το Ξέφωτο: Αστείες ατάκες της εποχής!

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Αστείες ατάκες της εποχής!

  • Η ψυχολογία μου έχει γαμηθεί περισσότερες φορές από μένα φέτος...!!!
  • Βρέχει... Κάθομαι και κοιτάζω από το παράθυρο τα σχέδια που κάνουν οι αστραπές στον συννεφιασμένο ουρανό... Καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο. Συνειδητοποιώ πόσο πολύ μου λείπεις. Αν ήσουνα τώρα εδώ, θα σε έστελνα να μου πάρεις τσιγάρα...!!!
  • Ότι τρώω, το καίω αμέσως. Τώρα μόλις πέταξα στο τζάκι το κουτί από την πίτσα...!!!
  • Mια καλή κοπέλα θα σου σταθεί στα δύσκολα. Μια ακόμα καλύτερη θα σου στηθεί στα τέσσερα...!!!
  • Το συζυγικό σεξ έχει δυο προγράμματα : α) το γρήγορο και β) το φουλ πρόγραμμα των 5 λεπτών...!!!
  • Έρχεται η γειτόνισσα, μου ζητάει ζάχαρη, της δίνω και μου λέει "έλα δίπλα, είμαι μόνη". Θα θέλει να της φτιάξω και τον καφέ η καριόλα... Σιγά μην πάω...!!!
  • Περίεργα τα ντελίβερι των Έβερεστ. Άσπρες μηχανές, μαύρες στολές, μπλε φάροι...!!!
  • Κάθε φορά που διαβάζω αυτά που γράφω, στέλνω αιτήματα φιλίας στο προφίλ μου...!!!
  • Δε θέλω να πω ότι είμαι ο Μπάτμαν, αλλά δεν είναι λίγο ύποπτο που δε μ' έχουν δει ποτέ με τον Μπάτμαν στον ίδιο χώρο;
  • Γράφω ρομαντικά status, με λένε γκέι. Γράφω αστεία, με λένε γκέι. Γράφω σοβαρά, με λένε γκέι. Δε γράφω τίποτα, μου λένε "γράψε κάτι ρε πούστη"...!!!
  • Εγώ ήθελα να πάμε για φαΐ, αυτές ήθελαν για ποτό. Τα κορίτσια ξενύχτανε μ' έναν νηστικό...!!!
  • Ο μόνος τρόπος να αδυνατίσεις με πράσινο τσάι, είναι να τρέχεις στα βουνά να το μαζεύεις...!!!
  • Σκέψου να έχεις αλτσχάιμερ και διάρροια ταυτόχρονα, Να τρέχεις και να μη θυμάσαι για πού...!!!
  • Είμαι σαν τον Μίδα αλλά αντίστροφα: ό,τι αγγίζω γίνεται σκατά...!!!
  • Δευτέρα σήμερα; Πω πω, ξέχασα ν' αρχίσω δίαιτα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...