Google+ Το Ξέφωτο: Ατάκες της εποχής με νόημα!

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Ατάκες της εποχής με νόημα!

  • Όταν ανεβαίνω στην ζυγαριά σκέφτομαι "ηρέμησε, είσαι 70% νερό"...!!!
  • 25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;;;
  • Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας "Δε θα επιτύχω, δε θα επιτύχω". Προτιμότερη είναι η θετική στάση! Να λες "Θα αποτύχω, θα αποτύχω"...!!!
  • Εγώ με τη γυναίκα μου έχουμε 2 μυστικά για να κρατάει ο γάμος μας. Δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνουμε σε ένα καλό ρεστοράν, καλό κρασί, καλό φαγητό και καλή παρέα. Αυτή πηγαίνει Τρίτες εγώ Παρασκευές...!!! Επίσης κοιμόμαστε σε ξεχωριστά κρεβάτια. Το δικό της είναι στην Αθήνα και το δικό μου στη Θεσσαλονίκη...!!!
  • Χαρίζονται συμβουλές. Δεν έχω τι να τις κάνω πια. Ετσι και αλλιώς εγώ κάνω πάντα του κεφαλιού μου...!!!
  • Το μυστικό ενός ευτυχισμένου γάμου μετά από τόσα χρόνια ακόμα παραμένει μυστικό...!!!
  • Για να δεις το ουράνιο τόξο πρέπει να αντέξεις την βροχή...!!!
  • Κάθε φορά που δεν τρώτε μπριζόλα και τρώτε μανιτάρια, αφήνετε άστεγα 5 στρουμφάκια!!! Ντροπή σας...!!!
  • Λέει η άλλη "stamata na mou xyneis tis plhges!". Καταλάβατε τώρα γιατί λέμε όχι στα greeklish;;;
  • Λίγο πιο άψητη να ήταν η μπριζόλα σήμερα και θα αναγκαζόμουν να της εξηγήσω γιατί την τρώω...!!!
  • Έχω μια περίεργη αισιοδοξία σήμερα! Θα δω ειδήσεις να μου περάσει...!!!
  • Χθες το βράδυ πήγα μέχρι το ψυγείο να πιω νερό και έφαγα κατά λάθος ένα κομμάτι παστίτσιο μια σοκοφρέτα και μια μπανάνα...!!!
  • Επειδή ξεχνάω συχνά κάποια πράγματα, μου είπαν να δέσω ένα κόμπο σε ένα βραχιολάκι από κλωστή. 3 μέρες τώρα προσπαθώ να θυμηθώ γιατί έδεσα αυτόν τον κόμπο...!!!
  • Τέλος οι διακοπές, αντίο ρούφηγμα κοιλιάς, καλωσήρθατε πιτόγυρα…!!!
  • Ζητείται γκόμενα με τ'όνομα "Μαρία" γιατί δεν έχω λεφτά να σβήσω το τατουάζ...!!!
  • Άλλοι πιάνουν 20.000 μόρια, αποφοιτούν με άριστα και περιμένουν διορισμό ισοβίως κι άλλες πιάνουν ένα μόριο και διορίζονται αμέσως...!!!
  • Από έντεχνο λέει η άλλη ακούει Παντελίδη. Λογικά από λογοτεχνία θα διαβάζει τα φυλλάδια του LIDL...!!!
  • Δεν έχει σημασία αν είσαι Ιάπωνας ή Κορεάτης. Για μένα θα'σαι πάντα Κινέζος...!!!
  • Ακούω να κορνάρουν και σκέφτομαι "ποιός μαλάκας;". Κορνάρουν πιο πολλοί και καταλαβαίνω ότι πρόκειται για γάμο. Οπότε ξανασκέφτομαι "ποιός μαλάκας;"...!!!
  • Όχι ότι κάνει θόρυβο το πλυντήριο μου, απλά όταν αρχίζει το στύψιμο, βγαίνω στο μπαλκόνι και φωνάζω "από την Βαγδάτη για το Mega, Πάνος Σόμπολος"...!!!
  • Με κοίταξε περίεργα ο γκόμενός της επειδή έβλεπα τον κώλο της... Δώσε τόπο στην οργή είπα μέσα μου, θα τον δεις στο fb με την ησυχία σου...!!!
  • Άνεργος με ΒMW, iphone5, tattoo και μούσι. Πιο Έλληνας πεθαίνεις...!!!
  • Η Ελληνίδα μάνα μεγαλώνει έναν γιο που δεν θα'θελε ποτέ για άντρα...!!!
  • Η Γιώτα έχει 10 βρακιά. Τα πετάει όλα και αγοράζει 10 στρινγκ. Τι έχει τώρα η Γιώτα; Γκόμενο...!!!
  • Με λένε Μάνο, είμαι Βουλευτής και είμαι τίμιος! Με λένε Κάτια, είμαι Πουτάνα και είμαι παρθένα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...