Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα

- Θέλω να σου πω κάτι αλλά ντρέπομαι...
- Κι εγώ το ίδιο...
- Ας το πούμε μαζί τότε!
- 1...2...3...

- Σ'αγαπώ!
- Έχεις μύξα...!!!
--------------------
- Είμαι χοντρή;
- Όχι αγάπη μου καλή είσαι.
- Λέγε είμαι χοντρή;
- Όχι μωράκι μου.
- Είμαι χοντρήηη;;;
- Όχι λέμεεεε!!!
- Είμαι!!!
- Σκάσε πια μωρή φακλάνα...!!!
-----------------------
Πάει η ξανθιά κερατωμένη στο γκόμενο και του λέει :
- Απάντησέ μου με ένα ναι ή με ένα όχι! Γιατί με κεράτωσες;;;
--------------------------
Δύο ξανθιές περπατούν στο δρόμο. Βρίσκουν 1000 ευρω και σκέφτονται τι θα τα κάνουν.
- Ας τα μοιραστούμε, πενήντα-πενήντα, λέει η μία.
- Εντάξει, λέει η άλλη, αλλά τα υπόλοιπα 900 τι θα τα κάνουμε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...