Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Σύντομα ανέκδοτα

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε, πώς;-- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια..της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις


Αφού θα κάνουν και το παιδί τεκμήριο, όσοι χρησιμοποιούμε προφυλακτικό θα θεωρούμαστε φοροφυγάδες;


Βλέπω κάποιες κοπελιές στο δρόμο και αναρωτιέμαι....Έχουν βαφτεί ή
έχασαν στο paintball ;

Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι.
Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία ....

Το μόνο θετικό που βρίσκω σήμερα σε μένα είναι η ομάδα αίματος μου.

-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα φανάρια!

-Μάνα έσπασα το χέρι μου!
- Δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακετα;

Κοίταζα, που λέτε, για διακοπές:
-Γύρος Γαλλίας: ?1650
-Γύρος Β. Ιταλίας: ?730
-Γύρος Πελοποννήσου: ?460 ...
Τελικά διάλεξα γύρο με πίτα, ?2,20

Δεν ξέρω αν η τύχη χτυπάει την πόρτα μου μόνο μια φορα... Αυτό που ξέρω είναι οτι η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή...

Mη φοβάσαι τους πειρασμούς. Οσο μεγαλωνεις αρχιζουν να σε αποφευγουν..



- Γιατί πήρες διαζύγιο;


- Για θρησκευτικούς λόγους...
- Δηλαδή?
- Δεν παραδεχόταν πως στο κρεβάτι είμαι Θεός!



.Καιρός να αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε μόνο τους εαυτούς μας...

Όταν εμείς μιλάμε στο Θεό πρόκειται για προσευχή. Όταν ο Θεός μιλάει σε
εμάς πρόκειται για σχιζοφρένεια...

Χτύπησε το τηλέφωνο και έμαθα 3 πράγματα:
1. Χθες ήμουν σε πάρτυ...
2. Μέθυσα άσχημα...
3. Έχω καινούριο γκόμενο. Ελπίζω να'ναι καλος!




Αυτό που σε ρωτάει ο γιατρός
"Που πονάς;"
και μετά πιέζει ακριβώς εκεί. Ύπουλο καθίκι!!
Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
- Ψυχικό;
- Δεν κάνω μάνα μου.


14 χρονών η άλλη και λέει, "ζω τη ζωή μου στα άκρα". Να δείτε που πίνει το γάλα της χωρίς καοτόνικ.



Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να ανάψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές να τη διώξουμε.

25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;

Σε λίγο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, δεν θα αγοράζουμε τίποτα και θα κάνουμε μόνο like.

Ξέρει μήπως κανείς το site της εκκλησίας που θέλω να κατεβάσω κάτι καντήλια;

Ζητείται κοπέλα να ερωτευτώ παράφορα, να με κερατώσει, να με χωρίσει, να φάω κόλλημα, να μη τρώω, να χάσω τα κιλά του καλοκαιριού.


Όταν γεννιέται ο Χριστός, τι σφάζουμε; Γαλοπούλες. Όταν πεθαίνει ο Χριστός τι σφάζουμε; Αρνιά. Τι βύσμα είχαν οι κότες, ρε φίλε;


Φήμες λένε ότι υπάρχει κάποιος που μετά τις διαφημίσεις στο Star θυμόταν ποια ταινία έβλεπε.


Όταν έχει περίοδο μια γυναίκα μη της μιλάς. Και όταν έχει νεύρα μη της μιλάς. Γενικά μη μιλάς. Αλλά βέβαια.. τέτοιο γουρούνι είσαι, που δεν μιλάς..


Ειμαστε σιγουροι οτι τον στιχο "ελα να παμε στο νησι,η μανα σου εγω και εσυ" δεν τον εχει γραψει ο Παπακαλιατης;


Μαργαριτάρια από διάφορες Σχολές:

Η επετηρίδα είναι αυτό που βγάζουμε στα μαλλιά μας άμα δεν λουζόμαστε συχνά. (Γυμνάσιο Πάτρας)


Ο μισογύνης είναι τέρας μυθολογικό, μισός γυναίκα και μισός άλλο πράμα, απερίγραπτης ασχήμιας και... τελείως εξαγριωμένος με την κατάστασή του. (Γυμνάσιο Θεσπρωτίας)


Ο Κωνσταντίνος Καντάφης... ήτανε Έλληνας ποιητής που γεννήθηκε στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας. (Γυμνάσιο Αθήν

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...