Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα!

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα!


- Μάνα το έχεις ξεφτιλίσει με τα τούρκικα! Θα ξηλώσω τον αποκωδικοποιητή...
- Cesaretin varsa kafanı kıracak


- Καλά ρε μάνα μια κουβέντα είπα...


-----------------------


- Τι κανεις σημερα?
- Τιποτα!
- Το ιδιο δν εκανες και εχθες?
- Δν τελιωσα ακομη... 


-----------------------


Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε :
- Έχω ένα καλό κι ένα κακό νέο.
Άφησα να μου πει το καλό πρώτα και μετά το έκλεισα…!!!


-------------------------

-Μωρό μου πρέπει να σου πω κάτι...
-Άντε πες...
-Να ξέρεις...
-Άντε με γκάστρωσες...
-Μπίνγκο!!!


--------------------------

Το χεσιμο, λενε, ειναι το καλεσμα της φυσης.
Δηλαδη η κλανια ειναι αναπαντητη;


---------------------------

Ηρθε ενας πριν & μου ζητησε δανεικα...
που να σας τα λεω, γελασαμε παρα πολυ...
στο τελος του πηρα & 1 πενταευρω να παρω τσιγαρα...
να'ναι καλα....!!


---------------------------

..και τελος παντων εχω 3 ωρες π σου μιλαω κ ολο μου λες "Α να χαθεις απο δω βλακα"...αν δεν με γουσταρεις πεστο στα ισια να καταλαβουμε...   

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...