Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Ανέκδοτο

Ο Γιωρίκας και ο Κωστίκας νοίκιασαν ένα διαμέρισμα στον 29ο όροϕο μια πολυκατοικίας. Πήγαν, λοιπόν, ϕορτωμένοι με τις αποσκευές τους να εγκατασταθούν στο σπίτι.
Δυστυχώς το ασανσέρ ήταν εκτός λειτουργίας και αναγκάστηκαν να ανεβούν από τις σκάλες.
Σε μια στιγμή καθώς ανέβαιναν τις σκάλες λέει ο Κωστίκας:
- Γιωρίκα, ξεεε...
- Σταμάτα να ϕτάσουμε γρήγορα επάνω και μετά μου λες, λέει ο Γιωρίκας.
Όταν έϕτασαν στον 25ο όροϕο...
- Τι ήθελες να μου πεις ρε Κωστίκα;
- Ξέχασα τα κλειδιά, λέει ο Κωστίκας.
- Αμάν βρε Κωστίκα, τώρα μου το λες;
- Προσπάθησα αλλά δεν με άϕησες...
- Καλά δεν πειράζει άντε πάμε τα τα πάρουμε από το αμάξι.
Κατεβαίνοντας...
- Γιωρίκα πλλ...
- Σταμάτα Κωστίκα να ϕτάσουμε γρήγορα και μου λες κάτω ότι θέλεις να μου πεις.
Μόλις ϕτάνουν κάτω...
- Τι ήθελες να μου πεις ρε Κωστίκα;
- Πλάκα σου έκανα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...