Google+ Το Ξέφωτο: Σύντομα ανέκδοτα και αστεία!

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Σύντομα ανέκδοτα και αστεία!





-Μωρο μου εχω προβλημα....
-Μην λες εχω , 'εχουμε' θα λες...

-Ενταξει, η γραμματεας μας ειναι εγκυος και θα γεννησει το παιδι μας...

---------------------------

Σκότωσα μια αράχνη και της τύλιξα το λαιμό με τον ιστό της......να φανεί σαν αυτοκτονία!!
------------------------------

Με σταματάει ένα μελαχρινο-γαλανοματικο μοντέλο "2μετρο" με μίνι φόρεμα με ταμπέλα της Cosmote και με ρώταγε τι εταιρεία εχω στο κινητο... Να δω τι άλλο θα σκεφτείτε για να μου την πεσετε λυσαρες..

-------------------------------

Φέτος σκέφτομαι να πιάσω γκόμενο το καλοριφέρ...
α) έχει σώμα "φέτες"
β) με κρατάει πάντα ζέστη
γ) δεν μου αντιμιλάει ποτέ....

------------------------

Τι βλέπεις;
-MEGA, Κλεμμένα Όνειρα.
Εσύ;
-Βουλή.Κλεμμένα Όνειρα κι εγώ...

-----------------------



Μωρό μου, πηρά δυο ταινίες για το βράδυ… Μια για σένα… και μια για μένα…
-Αλήθεια με σκέφτηκες αγάπη μου;
-Ε, φυσικά…
-Τι ταινία μου πήρες;
-Μονωτική….!!!

  ----------------------


Επισκέφτηκα έναν ψυχίατρο και μου είπε πως είμαι διχασμένη προσωπικότητα...με πολλά ψυχολογικά.....
Με χρέωσε 80 ευρώ , έτσι και εγώ του έδωσα τα 40 και του είπα τα υπόλοιπα να πάει να τα πάρει από την άλλη...
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...