Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Ανέκδοτο


Πεθαίνει ένας πάμπλουτος αμερικανός. Στην κηδεία, μία γυναίκα κλαίει με καυτά δάκρυα. Ένας από τους παρευρισκομένους την πλησιάζει και της ψιθυρίζει :
- Είστε της οικογενείας φαντάζομαι!


- Όχι, απαντά η γυναίκα ανάμεσα στους λυγμούς της. Για αυτό κλαίω...!!!

--------------------------------

- Αγόρι μου, ήρθε η ώρα να σου πω κατι....O Αι Βασίλης δεν υπάρχει...
- To ξέρω μαμά... είναι απιστευτος... 

κάθε χρόνο μου φέρνει ότι του ζητάω,δεν υπάρχει ο τύπος...!!!


---------------------------------

Ο Billy , πήγε στο Τέξας και αγόρασε από έναν αγρότη ένα γάιδαρο, έναντι του ποσού των 100 δολαρίων. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την άλλη μέρα. Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε :
- Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε!
Ο Billy απάντησε :
- Δεν πειράζει. Δώσε μου τα λεφτά μου πίσω.
Ο αγρότης του λέει :
- Δεν μπορώ να το κάνω, γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει.
- Εντάξει, τότε δώ

σε μου τον νεκρό γάιδαρο, του λέει ο Billy
- Τι θα τον κάνεις; τον ρωτάει ο αγρότης
- Θα τον βάλω σε λοταρία, του απαντάει ο Billy
- Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία το ψόφιο γάιδαρο, του απαντάει ο αγρότης με μια δόση ειρωνείας
- Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα το πω σε κανέναν ότι είναι ψόφιος, λέει ο Billy
Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και τον ρώτησε :
- Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;
- Τον έβγαλα σε λοταρία και πούλησα 500 λαχνούς, προς 2 δολάρια τον ένα και έτσι κέρδισα 998 δολάρια, του λέει ο Billy
- Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε; τον ρωτάει ο αγρότης
- Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο δολάρια, του απαντάει ο Billy.

Ο Billy πλέον συνεργάζεται με την Goldman Sachs...!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...