Google+ Το Ξέφωτο: Ανέκδοτο

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ανέκδοτο


Ένας τσοπάνος πάει στο δικαστήριο να καταθέσει ως μάρτυρα.
Πρόεδρος: - Πως λέγεσαι;
Μάρτυς: - Γιώργος Παπαδόπουλος.
Π: - Είσαι παντρεμένος;
Μ: - Ποιος εγώ;
Π: - Ναι, εσύ.

Μ: - Είμαι.
Π: - Με ποιαν;
Μ: - Ποιος, εγώ;
Π: - Να μην λες συνέχεια "Ποιος; Εγώ;" Λέγε τώρα με ποιά είσαι παντρεμένος;
Μ: - Με μια γυναίκα.
Π: - Βρε, βλάκα, ξέρεις κανέναν που να είναι παντρεμένος με άντρα;
Μ: - Ποιος; Εγώ; Ξέρω.
Π: - Ποιόν;"
Μ: - Την αδερφή μου.


--------------


Ένα οχτάχρονο μπαίνει σε ένα μπαρ, κατευθύνεται στην μπαργούμαν και της
λέει:
-Μωρό μου, βάλε μου ένα διπλό Τζώνυ!
-Θες να γίνει κανένα μπλέξιμο, να βρούμε κανά μπελά οι δύο μας εδώ πέρα;
-Ίσως αργότερα μωρό μου, τώρα βάλε μου εκείνο το Τζώνυ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...