Google+ Το Ξέφωτο: Η διαφήμιση που έκανε 2.084.000 χρήστες να δακρύσουν

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Η διαφήμιση που έκανε 2.084.000 χρήστες να δακρύσουν


Πάνω από 2.084.000 χρήστες του διαδικτύου είδαν το βίντεο που δημιουργήθηκε για μία ασφαλιστική εταιρεία, την Thai Insurance.

Πρόκειται για μια συγκινητική ιστορία που διαδραματίζεται ανάμεσα σε έναν πατέρα και την κόρη του.
Καμιά φορά δεν χρειάζεται να πεις με λέξεις πως αγαπάς κάποιον.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...