Δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για τον Λαρισαίο Κώστα Γκουσγκούνη που
άφησε εποχή στον χώρο του... ελληνικού πορνό και του «καλτ» κινηματογράφου,
την περίοδο που ελληνική τσόντα βρισκόταν στο απόγειό της.
Ο «σεΐζης» του «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» έμελλε να γίνει διάσημος, όχι
τόσο από το καμουτσίκι που βαστούσε στην εν λόγω τηλεοπτική σειρά της
δεκαετίας του '70, αλλά από το φυσικό του «καμουτσίκι», με το οποίο δέσποζε
μέχρι την δεκαετία του '80.
Εκτός όμως από την κινηματογραφική του δράση, έμειναν στην ιστορία και οι
σπαρταριστές ατάκες που εκστόμιζε και οι οποίες αποτελούσαν ένα από τα πιο
χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ελληνικής τσόντας της εποχής εκείνης. Μερικές
απ' αυτές παρατίθενται εδώ.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
Ο Γκουσγκούνης σε πισωκολλητό, με τα χέρια στη μέση.
Παρτενέρ: Γκουσγκούνη μου, κουράστηκα, άλλαξε στάση!
Γκουσγκούνης: Εντάξει μωρό μου, λέει και.βάζει τα χέρια του στο κεφάλι!
Ένα πρωί ο Γκουσγκούνης έχει ξυπνήσει και έχει αποθέσει το «ταλέντο» του
πάνω στο καλοριφέρ. Η ερωτική του παρτενέρ, τον πετυχαίνει στην αδόκιμη
στάση.
Παρτενέρ: Τι κάνεις εκεί;
Γκουσγκούνης: Ζεσταίνω το πρωινό σου!
Ο Γκουσγκούνης, είναι πρώτη μούρη στο πλάνο και φυσικά πηδάει την γκόμενα.
Σε μια στιγμή μουρμουρίζει κάπως δυνατά:
- Πω, πω, να είχα μια μπύρα τώρα.
Οπότε, ένα χέρι εμφανίζεται -από το πουθενά- στο πλάνο και του δίνει
παγωμένη μπύρα! Ο Γκουσγκούνης την βουτάει, την κατεβάζει μονορούφι και
συνεχίζει το Θεάρεστο (με θήτα κεφαλαίο) έργο του!
Ο Γκουσγκούνης είναι στο πλάνο και η τύπισσα περιποιείται το «εργαλείο» του.
Σε μια στιγμή τελειώνει ο Γκουσγκούνης, οπότε η «Tσιμπουκίδου» γυρνάει και
αρχίζει να τα φτύνει. Η ατάκα που ακολουθεί απογειώνει τον αισθησιασμό της,
ούτως ή άλλως, ρομαντικής σκηνής:
- Τι φτύνεις μωρή; Κουκούτσια έχουν;
Χαλάνε τα υδραυλικά μιας. Ο Γκουσγκούνης έρχεται ως υδραυλικός στο σπίτι
της, στρογγυλοκάθεται στο τραπέζι της κουζίνας όπου έχει μια μεγάλη
φρουτιέρα με πορτοκάλια. Παίρνει ένα πορτοκάλι στο χέρι του και ρωτάει όλος
αβρότητα:
- Πορτοκάλι θέλεις;
- Όχι! απαντά αυτή.
- Να σε γαμήσω θέλεις;
- Δεν έχω πρόβλημα! απαντά αυτή.
Και.η συνέχεια επί της οθόνης.
Και πάλι ως υδραυλικός έρχεται στο σπίτι μιας τσαχπίνας. Στρογγυλοκάθεται,
ως είθισται, στο τραπέζι της κουζίνας όπου ακολουθεί ο εξής διάλογος:
- Καφέ θέλεις; ρωτά αυτή.
- Ναι, απαντά ο «Μεγάλος».
- Πως τον πίνεις;
- Πολλά βαρύ και όχι, με δύο φουσκάλες.
- Είσαι και μερακλής!
- Έχεις γαμώ τις κωλάρες!
Η συνέχεια αφήνεται ως άσκηση στον αναγνώστη...
άφησε εποχή στον χώρο του... ελληνικού πορνό και του «καλτ» κινηματογράφου,
την περίοδο που ελληνική τσόντα βρισκόταν στο απόγειό της.
Ο «σεΐζης» του «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» έμελλε να γίνει διάσημος, όχι
τόσο από το καμουτσίκι που βαστούσε στην εν λόγω τηλεοπτική σειρά της
δεκαετίας του '70, αλλά από το φυσικό του «καμουτσίκι», με το οποίο δέσποζε
μέχρι την δεκαετία του '80.
Εκτός όμως από την κινηματογραφική του δράση, έμειναν στην ιστορία και οι
σπαρταριστές ατάκες που εκστόμιζε και οι οποίες αποτελούσαν ένα από τα πιο
χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ελληνικής τσόντας της εποχής εκείνης. Μερικές
απ' αυτές παρατίθενται εδώ.
Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι.
Ο Γκουσγκούνης σε πισωκολλητό, με τα χέρια στη μέση.
Παρτενέρ: Γκουσγκούνη μου, κουράστηκα, άλλαξε στάση!
Γκουσγκούνης: Εντάξει μωρό μου, λέει και.βάζει τα χέρια του στο κεφάλι!
Ένα πρωί ο Γκουσγκούνης έχει ξυπνήσει και έχει αποθέσει το «ταλέντο» του
πάνω στο καλοριφέρ. Η ερωτική του παρτενέρ, τον πετυχαίνει στην αδόκιμη
στάση.
Παρτενέρ: Τι κάνεις εκεί;
Γκουσγκούνης: Ζεσταίνω το πρωινό σου!
Ο Γκουσγκούνης, είναι πρώτη μούρη στο πλάνο και φυσικά πηδάει την γκόμενα.
Σε μια στιγμή μουρμουρίζει κάπως δυνατά:
- Πω, πω, να είχα μια μπύρα τώρα.
Οπότε, ένα χέρι εμφανίζεται -από το πουθενά- στο πλάνο και του δίνει
παγωμένη μπύρα! Ο Γκουσγκούνης την βουτάει, την κατεβάζει μονορούφι και
συνεχίζει το Θεάρεστο (με θήτα κεφαλαίο) έργο του!
Ο Γκουσγκούνης είναι στο πλάνο και η τύπισσα περιποιείται το «εργαλείο» του.
Σε μια στιγμή τελειώνει ο Γκουσγκούνης, οπότε η «Tσιμπουκίδου» γυρνάει και
αρχίζει να τα φτύνει. Η ατάκα που ακολουθεί απογειώνει τον αισθησιασμό της,
ούτως ή άλλως, ρομαντικής σκηνής:
- Τι φτύνεις μωρή; Κουκούτσια έχουν;
Χαλάνε τα υδραυλικά μιας. Ο Γκουσγκούνης έρχεται ως υδραυλικός στο σπίτι
της, στρογγυλοκάθεται στο τραπέζι της κουζίνας όπου έχει μια μεγάλη
φρουτιέρα με πορτοκάλια. Παίρνει ένα πορτοκάλι στο χέρι του και ρωτάει όλος
αβρότητα:
- Πορτοκάλι θέλεις;
- Όχι! απαντά αυτή.
- Να σε γαμήσω θέλεις;
- Δεν έχω πρόβλημα! απαντά αυτή.
Και.η συνέχεια επί της οθόνης.
Και πάλι ως υδραυλικός έρχεται στο σπίτι μιας τσαχπίνας. Στρογγυλοκάθεται,
ως είθισται, στο τραπέζι της κουζίνας όπου ακολουθεί ο εξής διάλογος:
- Καφέ θέλεις; ρωτά αυτή.
- Ναι, απαντά ο «Μεγάλος».
- Πως τον πίνεις;
- Πολλά βαρύ και όχι, με δύο φουσκάλες.
- Είσαι και μερακλής!
- Έχεις γαμώ τις κωλάρες!
Η συνέχεια αφήνεται ως άσκηση στον αναγνώστη...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Θέλω να πω ότι: