Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και επίσημα πλέον ένα πρωτότυπο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο για χρήση… Taxi, το οποίο φωτογραφίζει ουσιαστικά το επερχόμενο Up, το νέο επαναστατικό μινι της VW.
Δίνοντας το στίγμα των προθέσεων της, αλλά και μια αρκετά πρωτοποριακή όσο και πρακτική λύση στο πρόβλημα των αστικών μετακινήσεων σε επαγγελματικό επίπεδο, η VW παρουσίασε και επίσημα ένα αρκετά ιδιόμορφο –όσον αφορά στη χρήση του- σούπερ μίνι μοντέλο, που προορίζεται για χρήση Τaxi! Εμπνευσμένο, όπως φαίνεται και από τις σχετικές φωτογραφίες που δημοσιεύουμε, από τα γνωστά λονδρέζικα οχήματα του είδους, πλην όμως προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις, το VW Taxi Concept, όπως είναι η επίσημη ονομασία του, εξελίχθηκε σε συνεργασία με τους επαγγελματίες οδηγούς του είδους της Ν. Υόρκης, ούτως ώστε το νέο δημιούργημα της VW, το οποίο είναι πολύ πιθανό να μπει στην παραγωγή υπό τη συγκεκριμένη και όχι μόνο μορφή το 2013, να καλύπτει όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες των αντίστοιχων μετακινήσεών τους. Και σα να μην έφτανε αυτό, οι Γερμανοί της VW προχώρησαν σε μια ακόμα… κίνηση, «δανειζόμενοι» για τρεις ολόκληρες μέρες το αρχέτυπο βρετανικό ταξί προκειμένου να δουν και να αξιολογήσουν ιδίοις όμμασι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, χώρων και χρηστικότητας στην καθημερινή χρήση.Από πλευράς διαστάσεων, το νέο αυτό concept car της VW έχει μήκος 3,73 μ., με το πλάτος και το ύψος να είναι 1,66 και 1,6 μ. αντίστοιχα. Ιδιαίτερη εντύπωση ωστόσο προκαλεί το αυξημένο, σε σχέση με το μέγεθός του, βάρος του αμαξώματος, το οποίο ανέρχεται σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία στα 1.500 κιλά. Όσον αφορά στη διαρρύθμιση του εσωτερικού, το Taxi Concept ξεχωρίζει για τη δυνατότητά του να μεταφέρει μόλις δύο επιβάτες-πελάτες, καθώς ο χώρος δίπλα ακριβώς από τον οδηγό έχει «αφιερωθεί» αποκλειστικά για τη μεταφορά των αποσκευών τους. Οι τελευταίοι θα έχουν στη διάθεσή τους μια εύχρηστη οθόνη, μέσω της οποίας θα ελέγχουν τις λειτουργίες του συστήματος κλιματισμού για τις πίσω θέσεις, ενώ την ίδια στιγμή θα μπορούν να δουν και να διαβάζουν μέσω του συστήματος πλοήγησης χρήσιμες πληροφορίες για τη διαδρομή την οποία έχουν επιλέξει. Ωστόσο, όταν και αν τελικά το Taxi Concept πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, η διαρρύθμιση του εσωτερικού αναμένεται να είναι διαφοροποιημένη, όντας προσαρμοσμένη στις ανάγκες για χρήση Taxi της εκάστοτε χώρας.
Σε κάθε περίπτωση, την κίνηση στο VW Taxi Concept αναμένεται να εξασφαλίζει για την περίσταση ένας εξελιγμένος ηλεκτροκινητήρας (κατά πάσα πιθανότητα, όμοιος με αυτόν του Golf e-motion) με απόδοση 115 ίππων σε συνεργασία με μπαταρίες ιόντων λιθίου 45 Κw/h, η φόρτιση των οποίων σε ποσοστό 80% ολοκληρώνεται σε μόλις μία ώρα. Σύμφωνα με την ίδια τη VW, η αυτονομία κίνησης του νέου Taxi Concept θα ανέρχεται στα 300 χλμ., η τελική ταχύτητα του αναμένεται να αγγίζει τα 120 χλμ./ώρα, ενώ το «σπριντ» μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε χρόνο 10 δλ.4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Θέλω να πω ότι: