Hi-tech laser, το οποίο θα κάνει «τατουάζ» στον φλοιό φρούτων και λαχανικών, αποτυπώνοντας την τιμή, το λογότυπο της εταιρείας και την ημερομηνία κατανάλωσης, αντί για τις αυτοκόλλητες ετικέτες, σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Αγγλία.
Η ισπανική εταιρεία τεχνολογίας Laser Food, εφαρμόζει ήδη το λέιζερ για να «τυπώσει» το λογότυπο του γαλλικού κολοσσού Carrefour, σε πεπόνια. Σχεδιάζει να αρχίσει να διανέμει «τυπωμένα» με laser εσπεριδοειδή στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από το τέλος του έτους, με άλλα προϊόντα να ακολουθούν μέσα στο 2011.
Το laser που χρησιμοποιείται είναι χαμηλής έντασης και μπορεί να χαράξει πληροφορίες και μικρά γραφικά ακόμα και φρούτα με πολύ λεπτό ή μαλακό φλοιό, όπως τα μήλα και οι μπανάνες. Επίσης η τεχνολογία θεωρείται φιλική προς το περιβάλλον σε αντίθεση με τις ετικέτες, οι οποίες χρειάζονται χαρτί, μελάνι και κόλλα.
Για αναδημοσίευση του άρθρου, παρακαλούμε αναφέρετε την πηγή και το link του άρθρου.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Θέλω να πω ότι: