Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010
Περιμένοντας, με μια μικρή ιστορία
Ένας εκδοτικός οίκος από την Ταϊλάνδη, με την ονομασία A Book, είδε την αναμονή σαν τρόπο προώθησης των βιβλίων του. Οι περισσότεροι βαριούνται καθώς περιμένουν σε ουρές υπηρεσιών ή στη στάση του λεωφορείου… Δημιούργησαν λοιπόν, 5 διαφορετικά είδη προώθησης βιβλίων δίνοντας τη δυνατότητα σε αυτούς που περιμένουν να διαβάσουν μικρές ιστορίες. Μέσω των αριθμημένων εισιτηρίων αναμονής γι’ αυτούς που περιμένουν στη τράπεζα ή σε άλλες υπηρεσίες. Πάνω σε σουπλά γι’ αυτούς που γευματίζουν μόνοι τους. Με αυτοκόλλητα δαπέδου, σε ουρές αναμονής όπως τα εκδοτήρια εισιτηρίων.
Επίσης χρησιμοποίησαν και τη τεχνολογία δημιουργώντας ένα widget που εμφανίζει ιστορίες καθώς κάποιος περιμένει ένα βίντεο να φορτώσει στον browser του. Ενώ αν κάποιος χρειαστεί να περιμένει το λεωφορείο για αρκετή ώρα μπορεί να στείλει ένα μήνυμα με το νούμερο του τηλεφώνου και μια απάντηση με μια ιστορία θα σταλεί στο κινητό του.
Πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Θέλω να πω ότι: