Πρόκειται για ένα αστικό crossover μοντέλο και ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο με πρωτοποριακά στοιχεία, που φωτογραφίζει με τη σχεδιαστική του κατεύθυνση το επερχόμενο σε δύο περίπου χρόνια Peugeot 208!
Όπως συνέβη και στην περίπτωση του πρωτοτύπου SR1, έτσι και με το HR1 οι Γάλλοι δείχνουν το μέλλον όσον αφορά στη μορφή και στο χαρακτήρα των μελλοντικών τους δημιουργιών, Στην περίπτωση μάλιστα του νέου μινι crossover τους, το μήνυμα είναι σαφές: στόχος είναι να δοθεί το αισθητικό στίγμα του επερχόμενου 208! Πιο συγκεκριμένα, παρά το φουτουριστικό εν γένει σχήμα του (σ.σ.: σήμα κατατεθέν αποτελεί ο ιδιόμορφος τρόπος με τον οποίο ανοίγουν οι πόρτες), το ΗR1 διαθέτει μια έντονη πλην όμως… βατή αισθητική προσέγγιση στο εμπρός μέρος, υιοθετώντας την ίδια στιγμή γνώριμα επιμέρους χαρακτηριστικά, όπως είναι για παράδειγμα τα μεγάλα τόξα των τροχών –κατά τα πρότυπα του Mini- και η double bubble διαμόρφωση της οροφής, που είδαμε στο νέο RCZ.Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι δανεισμένη από το… μέλλον, με μοντέρνες φόρμες και μια αρκετά οδηγοκεντρική προσέγγιση της καμπίνας. Εδώ, σημείο αναφοράς στο 3θυρο HR1 των μόλις 3,69 μ. (πλάτος: 1,755 μ, ύψος: 1,492 μ.) είναι η δυνατότητα διαμόρφωσης του εσωτερικού διακόσμου ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές απαιτήσεις. Πιο συγκεκριμένα, το HR1 είναι ουσιαστικά 2θεσιο, με χώρο αποσκευών στο πίσω μέρος της τάξης των 734 λίτρων, ενώ με την «προσθήκη» δύο ακόμα καθισμάτων καθίσταται 4θέσιο, με το πορτ μπαγκάζ σε αυτή την περίπτωση να περιορίζεται στα 180 λίτρα.
Το HR1 δεν είναι μόνο ένα έξυπνο city car με crossover καταβολές, αλλά την ίδια στιγμή και ένα αυτοκίνητο με περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα υβριδικό όχημα (Hybrid4), το οποίο κινείται από έναν ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων της γενιάς THP με ισχύ 110 ίππους (σ.σ.: ο οποίος βρίσκεται ήδη στο στάδιο της τελικής του εξέλιξης και σύντομα θα τον δούμε σε κάποιο από τα υπάρχοντα μοντέλα της Peugeot!), ο οποίος μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, όταν την ίδια στιγμή ένας ηλεκτροκινητήρας, με ισχύ 37 ίππους, τροφοδοτεί τους πίσω. Μάλιστα, όσον αφορά τη μετάδοση, οι Γάλλοι έχουν εξοπλίσει το νέο HR1 με ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο χειροκίνητο(!) κιβώτιο ταχυτήτων, σύμφωνα με τα όσα οι ίδιοι ανακοινώνουν. _Χ.Α.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Θέλω να πω ότι: