Google+ Το Ξέφωτο: Η προστασία προσωπικών δεδομένων “καίει” το Facebook

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Η προστασία προσωπικών δεδομένων “καίει” το Facebook


Συνάντηση κορυφής είχε το απόγευμα της Παρασκευής (14/5) τα υψηλόβαθμα στελέχη του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, προκειμένου να επιλύσουν ένα πρόβλημα που τους έχει οδηγήσει στη δυσμένεια του διαδικτυακού κοινού: Την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Τα blogs περιέγραψαν τη συνάντηση τους, ως κίνηση πανικού εκ μέρους του Facebοοk, μετά τις σφοδρές κριτικές που έχει δεχθεί από το σύνολο των χρηστών του αλλά και από πολιτικές και άλλες οργανώσεις.

Η Ένωση Κοινωνικών Ελευθεριών των ΗΠΑ έχουν προ καιρού ξεκινήσει μια εκστρατεία που καλεί προσωπικά τον “εγκέφαλο” της ιστορίας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ  να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των χρηστών, με το να τους δώσει πίσω τον έλεγχο της διαχείριση των πληροφοριών που διοχετεύουν από τα προφίλ τους.

Την προηγούμενη εβδομάδα, αξιωματούχοι της Προστασίας Δεδομένων της Ευρώπης χαρακτήρισαν ως απαράδεκτη την πολιτική προστασίας των δεδομένων στο Facebook.

“Φαίνεται ότι το Facebook έχει χάσει κάθε επαφή με τους χρήστες του” αναφέρουν αναλυτές:
Αξίζει τον κόπο μια ματιά στο γράφημα του Μάτ Μακέον για την εξέλιξη των πολιτικών ασφάλειας από το 2005 μέχρι το 2010. Επισκεφθείτε την σελίδα, εδώ .


 “Πολλοί από εμάς μπήκαμε στο Facebook γιατί πολύ απλά θέλαμε να βρούμε παλιούς φίλους και συμμαθητές, να επικοινωνούμε με ανθρώπους που δεν ζουν κοντά στην πόλη μας. Δεν θέλαμε να ανησυχούμε όλοι την ώρα το πώς διαχειρίζονται οι πληροφορίες μας”, εξηγεί η Καταρίν Τέιλορ, κριτικός media στο BNET.co.

Οι New York Times αποκάλυψαν αυτήν την εβδομάδα πως η πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων του Facebook έχει 50 διαφορετικές ρυθμίσεις και 170 επιλογές!

Απενεργοποίηση και όχι διαγραφή

Αν εγγραφείς μια φορά στο Facebook δεν μπορείς να διαγραφείς, απλώς να απεργοποιηθείς.... Αυτήν την πολιτική την είχε από την αρχή της ίδρυσης του το Facebook όμως τελευταία έχει πάρει γιγαντιαίες διαστάσεις, μετά και το θέμα της προστασίας των δεδομένων.

Μάλιστα, στη Google, αν πατήσεις την πρόταση “Πώς να διαγραφείς...”, βγάζει πρώτο αποτέλεσμα  το “Πώς να διαγραφείς από το Facebook” και μάλιστα σε 8 διαφορετικά site!

Ο Πίτερ Ρόχας, ιδρυτής του δημοφιλούς gadget site gdgt.com ανέφερε στο ABC πως κατάφερε να διαγράψει το facebook (μετά από πολλή επικοινωνία με την εταιρεία).

“Ξέρετε, μου έπαιρνε πιο πολύ χρόνο να ρυθμίζω το λογαριασμό μου, από να τον χρησιμοποιώ. Έπρεπε συνεχώς να ελέγχω τις ρυθμίσεις των προσωπικών μου δεδομένων και δεδομένης της πολυπλοκότητας του πράγματος, ποτέ δεν κατάφερνα να νιώσω τελείως ασφαλής...”.

Πηγή: Cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...