Google+ Το Ξέφωτο: Χρόνια πολλά μαμά.......

Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Χρόνια πολλά μαμά.......

Σήμερα δεν θα μπορούσα να μην έγραφα για τον έναν από τον πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου. Η μανούλα είναι το πιο γλυκό πρόσωπο που έχουμε στην ζωή μας (τουλάχιστον μέχρι να κάνουμε  οικογένεια και να αποκτήσουμε παιδιά). Είναι ο άνθρωπος που από την ώρα που γεννιόμαστε είναι μαζί μας και έχει το μυαλό της σε εμάς όσο μακριά και να είμαστε, όπου και να είμαστε. Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά και μόνο που τα σκέφτομαι συγκινούμαι.  Σήμερα λοιπόν απλά θα της πω, ''μαμά μου σ' αγαπώ για όλα όσα έχεις κάνει για μένα''. Να σ' έχει ο θεός πάντα καλά και να είσαι ευτυχισμένη....

Χρόνια πολλά και στην αγαπημένη μου που μου χάρισε δυο ψυχούλες και μου γέμισε τη ζωή. Να είναι πάντα καλά.

Και φυσικά χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Θέλω να πω ότι:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...